#llum
#jardineria
Presentació del projecte:
Arran de la celebració de l’any internacional de la llum farem la promoció fictícia d’una nova sèrie d’un canal temàtic sobre jardineria.
La sèrie té 14 capítols i cada alumne farà un vídeo de promoció d’1 minut.
Per fer-lo necessitareu nocions de llenguatge publicitari que rebreu a classe de castellà.
Els capítols de la sèrie estan relacionats sempre amb 2 etiquetes o temes: la llum i la jardineria.
Necessitem:
- Nom de la sèrie i canal temàtic
- Taller sobre llenguatge publicitari (castellà)
- Elecció del tema del capítol que anem a promocionar: pot ser un vídeo que ja estiga a la xarxa o un d’inventat
- Escriure un guió i fer un disseny del vídeo
- Enregistrar el vídeo per parelles: un fa de càmera i l’altre de presentador i a l’inrevés (amb la roba de treball de jardineria: el presentador/la presentadora)
- Editar el vídeo per donar-li una capçalera i un format comú
Font de la imatge: http://www.hydroenv.com.mx/catalogo/images/00_Redaccion/metodos_y_procedimientos_basicos_para_hidroponia/221_la_luz_en_tus_plantas/trayectoria-del-sol.jpg
Disseny del tríptic: José María Gil de Loño
Disseny del tríptic: José María Gil de Loño
I aquest ha estat el resultat:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada